štvrtok 31. januára 2013

New York, New York

Niekoľko rokov dozadu som skonštatovala, že londýnska, milánska či parížska móda nie je nič pre mňa. Namiesto mien ako sú Versace, Gucci, Vivienne Westwood alebo Dior, ma vždy oveľa viac zaujímali mená ako  Carolina Herrera, Ralph Lauren, Michael Kors, Marc Jacobs alebo Calvin Klein. 
Jeniffer Lawrence v šatách Calvin Klein
Kolekcia Michael Kors 2013


Dianna Agron v šatách od  Caroliny Herrery
Známe dračie šaty od Ralph Lauren
Newyorská móda sa podľa mňa dá opísať týmito slovami: čistá, prirodzená, elegantná, ženská a predovšetkým nositeľná. Roky som hltala newyorské značky len na internetovej stránke amerického vogue (http://www.vogue.com/fashion-week/).
Po pár rokoch mi nestačilo newyorskú módu len obdivovať z diaľky a začala som rozmýšľať ako tieto značky priniesť na Slovensko. 
Preto sme sa v roku 2012 rozhodli spolu s mojou dlhoročnou kolegyňou (a kto ma poznáte osobne, tak viete, že je s mamičkou) otvoriť obchod, ktorý by prinášal známe ale aj menej známejšie newyorské značky na Slovensko. 
New York, New York vitaj na Slovensku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára